Rubrik

Hejsan på er!
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen jag vet!
Men nu tänkte jag att det var dags att börjar igen=) Jag har en förkylning som vägrar bryta ut helt, så jag går  runt och är lite småförkyld hela tiden, de e lite drygt.  Idag har jag inte mkt, har haft matprofil, som det bara är 1 gång kvar på. idag var det faktiskt väldigt roligt, för vi fick sätta ihop en förätt och en huvudrätt, bara vi använde lax. Och jag gjorde en grönsak cocktail med sesamoja och lime sås och till huvudrätt gjorde jag stekt lax, ugnsrostade rot saker, potatis, som kokat i citronvatten och en basilika och vitlök sås som var jätte god=) Sen skulle vi baka bröd också, men det gick inte så bra. för först ville det inte jäsa och när det väl hade jäst, så  blev det inte klart i ugnen hahaha. Men sånt händer ibland. det var också några som gjorde desserter. Men jag valde att vara lite nyttig idag! Vet ni vad jag har bestämt jag har godis löfte. eftersom jag äter så mkt godis. så nu får vi se hur lång tid jag lyckas hålla de. Men jag får ju äta glass, bakverk och nötter så det kommer nog gå bra!
Nu ska jag gå och fixa mig nåt gott att äta. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0