Sovmorgon =)

hejsan på er!
Idag började jag halv 1 eftersom jag inte hade någon turism. Det var väldigt skönt!  Så jag sov till halv 11, så himla nice! men ändå är jag inte ut sövd, ibland undrar jag om jag kan bli helt ut-sövd, jag sover ju bra, om man bortser att jag vaknar efter varje dröm som jag har, och jag har nästan bara dröm sömn. så här ska de var när man sover: dröm-sömn djupsömn, dröm-sömn djupsömn och så vidare. men för mig är det så här: dröm-sömn, dröm-sömn, drömnsömn, drömsömn, djupsömn, drömsömn och så vidare.  så jag sover väl inte särskilt bra tror jag iallafall!
Nu till något helt annant som ni vet så har jag varit på Rånäs slott i helgen och jag funderar på åka dit snart igen någon som vill hänga på? =) vore ju kul att få sällskap hahaha XD
nu ska jag fixa lite i köket see ya puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0