Snö snö snöar

hej på er!
Snör gör det här! mer och mer snö lägger snö på marken. Men det är inte dags för snö än, det är ju fotfarande hös, tycker jag i alla fall =/ men men det är väl kul med snö bara det inte blir som förra vintern med -15 och 4 meter djup snö, så man har jätte svårt och ta sig fram. När det är så kallt vill jag bara ligga kvar i sängen under täcket och sova.  är det någon mer som känner så här?  Nu när snö ligger så har jag filat lite på min önskelista till jul! här kommer den
  • systemkammera  Nikon 90
  • present kort på HM
  • Bar-set
  • present kort på have2have.se
  • present kort på scorett.
  • örhängen
Mer kommer säkert tillkomma mer senare.
Nu ska ja kolla på tv see ya puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0