bläh, gameface av!

Hej på er! läget?
just nu finns det än låt som passar så himla bra in på mitt liv och det  kommer kanske låta extremt, men det är så här jag känner och jag vill absolut inte att ni ska tycka synd om mig!
Jag vill kasta loss
och lära mig slåss,
Raka av mitt hår
och bäras ut på bår,
Ta tjuren hornen,
och dom hårt,
Lita på sanning
och kväva all gråt.

Börja sluta tro,
och låta vansinnet gro.
Jag vill sparka bakut,
och göra något sjukt.
Släcka fyren på berget som räddade liv,
smita från smällen med sjumilakliv.

Jag kommer inte hem ikväll,
om jag känner mig själv.
Låt oss ta farväl av både
hjärta och själv.
Jag kan ta ett långt hårt straff
för alla stunder vi haft.

Jag vill byta land,
och vara han/(hon)som försvann,
Börja om på nytt,
och få såret mitt sytt.

När jag vänder och springer långt här ifrån,
se mig som saknad, en förlorad son/(dotter).

jag kommer inte hem ikväll.... X3


för alla stunder vi haft....X2

föresten har jag blivit moster idag=)
nu ska jag gå och sova. ha de puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0