Boda borg

hej hopp!
Jag har nästan precis kommit hem från Boda borg! där jag var med klassen. vi åkte dit i onsdags och åkte hem idag. Vi sov på ett gammalt psykhem. där de spökade så vi skrämmnde upp varandra haha. så Jag och  några till hade jätte svårt och sova. Jag reagerade på minsta lilla ljud och trodde det var anden som kom(A) Det var en sjuksköterska som hade jobbat där när det var psykhem, Hon hette fru Blomberg. Jag  såg inte henne som tur var, men det var andra som hade hört henne, jag kanske hörde henne, men det kan också varit någon annan som gick på toa eller nåt.  så idag är jag jätte trött och känner mig som en Zombie haha.
nu ska jag gå och stoppa fötterna i ett fotbad! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0