Torsdag

Hej bloggen och alla läsare!

Jag tänkte blogga lite inan jag dra till skolan börjar nämligen 14.50.

Hittills idag har jag hunnit äta frukostlunch,  kollat på våra bästa år, varit nere på stan och köpt födelsedags pressent till min syster.

Sen gick jag hem och  hämta 3 spel( som min bror carl ville att jag skulle sälja) och  sen gick jag nere på stan igen för att sälja dem. Jag  fick 92 kr för dem p.g.a  att de var en stor repa på ett av spelen:/. sen ringde jag carl och sa att jag hade sålt spelen och sa att jag fick, men då sa han att jag fick pengarna. För han tyckte att han inte hade nån nytta av de pengarna. Så nu är jag rik hahaXD


Nu ska jag dra till skolan

//Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0