Tisdag 5 maj

Hej bloggen och alla läsare! Just nu sitter jag på datakuskapen nu och längtar så tills imorrn, för du fyller jag år. Då blir man 17. Jag hoppas det blir en bra dag=) 


Idag ska jag inte göra så mycket. Det enda jag vet att jag ska göra är att kolla sista finalen mellan Sundsvall- Solna. Jag hoppas att Sundsvall tar hem segern. För Solna har vunnit 3 år i rad nu.

Nu ska jag berätta lite om valborg efersom jag inte hunnit blogga om detr än.

Torsdag: Vid kl 11 åkte jag till vickan och lämnade min väska eftersom jag skulle sova över där. Sen drog vi ner på stan och träffade Gabbe, Åsa och viva. Vi gick och åt på Dragon palce, där vi åt buffe allihoppa. Senare efter alla hade käkat så drog jag och Vickan runt lite på stan, sen så ringde vi julia och träffade hene och gabbe. När vi gått runt en stund Träffade jag Emelie och efter det drog jag och vickan hem till mej. Där vi försökte ta oss in eftersom jag hade glömt min nyckel: vi frågade grannen, pappan sa att de inte hade någon extra nyckel. sen efter ett tag så sa mamman, men vi har ju en nyckel till ert hus. då fick vi den och sen så låste vi upp och fixa lite häxblanding och lite öl(A). sen drog vi ner på stan igen och träffa Zamme. Vi runt ett tag och sen  drog jag och vickan till majbrasan. Efter det gick vi hem till Vickan och sov.

Fredag:  Vi vaknade vid 9 och åt frukost, sen drog vi ner på stan och shopade. Jag köpte en svartrutig vindtät jacka och en krollfärgad tunnika. efter stan gick vi hem till vickan och solade. efter ett tag tröttnade vi och gick först och hämta upp zamme för vi tänkte gå på en liten promenad, vi drog hem till mej för att hämta min kammera. Men vi blev kvar hos mej. Lite senare på dagen vaknade Carl och vi snackade lite. sen kom hans kompis.  Sen tog jag och vickan lite öl från kylen och vi fick lite  vodka också. Vi drack lite och gjorde Parfé. Sen gick Zamme hem och  jag och Vickan forsatte dricka=P. Efter ett tag började vi gå hem till vickan men vi ångrade oss när vi nästan var hemma hos henne. Så istället drog vi hem till mej igen och sov där istället.

Lördag: hände det inte så mycket.

Söndag: Hade jag dansuppvisnig på Grand. Jag ville inte gå på Morgonen, men jag gick endå Och jag är glad att jag gick. För det var så himla roligt , jag ville inte att det skulle ta slut. Så nu så fort jag hör musik så måste jag dansa XP

Nu ska jag dra och göra min uppgift. bloggare mer senare. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0