Min födelsedag

Tjena bloggen och alla läsare! Jag hann inte blogga igår. Så jag tänkte blogga idag om min födelsedag. Jag blev väckt på morgonen av att min bror, pappa och mamma kom och sjöng med smörgåstårta=) sen fick jag en kokbok och ett brev+ pengar av min farmor och farfar.

Efter det gick jag till skolan, där alla sa Grattis och jag fick grattis sms, nästan hela tiden.

När jag kom hem så hade min syster kommit hem, så jag satt och snackade med henne ett tag. Senare på kvällen kom Min andra bror och hans flickvän. Då åt vi förätt och efter den huvudrätten.

Sen var det pressent utdelning=) Jag fick två par sneakers( ett par rosa och ett par Gula), en sov mask, en kudde med tryck, en jätte cool väska, och dator/kamerabidrag och en bok(inte kokboken utan en annan bok) av mamma och pappa.  Efter jag fått mina pressenter åt vi efterätt och satt och pratade.

Menyn:

Förätt: en halv avokado med skagenröra

Huvudrätt: Grillad Tonfisk med sötpotatis och holandise(vet inte riktigt hur det stavasxD)

Eftrrätt: Jordgubbar och missisppitårta( det är en choklad tårta med smält marsmellows i och degestive botten)

(Vi har som tradition i vår familj att man får välja vad man vill ha till middag)

Nu ska jag dra och packa för imorrn åker jag till sthlm till min bror och ska vara där resten av helgen. puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0