var är våren?

Tja bloggen och alla läsare!  jag har inte hunnit blogg på ett tag. men nu gör ja det.  Just nu är jag med Zamme som sitter och spelar gitarr bervid mej. 

Igår hade vi tema respekt i skolan. På morgonen hade vår kurator förläsning vet ni vad hon gjorde? Hon stod och snacka om respekt och att alla åsikter va rätt , sen plötsligt börja hon gör person angrep på en kille i min klass bara för att hon inte hade samma åskt.  Efter  det hade  en kille som hette Leo Razzak en föreläsning han var skitbra och var jätte intressant att lyssna på. De var den bästa föreläsning jag varit på:)

Nu till en helt anan sak.  varför kommer snön , nu? Det var ju 5+ grader och nu är det kallt och snö. Jag som trodde det skulle bli vår igen. men det verkar som jag hade fel. Vinter är väl bra på sitt sätt, men jag längtar tills det blir varmt och vår. 

nu ska jag dra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0