Tisdag 24 mars 2009

Tjena bloggen och alla läsare!  Jag sitter i skolan och har data kunskap . 

Senare idag ska jag hänga med Lizzy  när hon ska söka sommar jobb på grangården.  Jag ska också söka sommar jobb, jag funderar på att söka jobb på scandic som frukost värdinna eller sevitris( för där vet dem vem jag är för jag prao där förut) eller så ska jag söka jobb på hunddagiset i flogsta. Men jag vet inte om de har öppet på sommarn. fast man kan ju alltid hoppas. Sen kanske jag ska söka jobb någon ananstans på en resturang eftersom jag går på ekebygymnasiet HR-linjen, så har jag ju servering A och kunskaper om kök. jag vet inte om det räcker. Vet ni det? 

Nu ska jag göra min uppgifter! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0