Fredag:)

Tja bloggen och alla läsare!  jag har varit ledig idag fett skönt. så idag har varit på stan  med Vickan och shopat  en gul väska, mascara och ett par mjukisbyxor :) sen gick vi hem till mej och lite senare kom Lizzy. Vi bakade choklad muffins.

Sen ringde vår tränare och sa att det inte blev nån träning:( fan också jag som ville träna. Sen efter det åkt jag och Vickan ner på stan för att se Gabbe dansa, men det missade vi, vilken dag, en riktig otursdag. Istället för att åka hem så gick jag och Vickan runt på stan ett tag och vi köpte jordgubbar:P Det var gott, sen inan vi åkte hem till henne köpte vi godis.

Nu sitter jag hemma hos vickan och ska sova här:) hoppas det blir en toppen kväll.  nu ska vi dra och kolla film. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0