Crikus Cikör

tja bloggen! jag var på cirkus Cikör i lördags. det var det grymast jag har sett. det är inte en vanlig circus utan de är acrbater som gör massa kolla grejor.  Det är lite svår och förklara  men så är det på ett ungefär. De här var i stockholm, så först åt vi typ Lunch hos min moster i Täby. Vi var jätte många som gick. Det var min mammas bror, hans barn, min morrmor,min äldsta bror, hans flickvän, min syster, hennes pojkvän, min moster och morbror, deras älssta son, hans filckvän , jag och min mamma och pappa. Om ni får chansen någon gång och se cirkus Cirör måste ni ta den, Ni kommer inte att ångra er! när jag komm hem vid ca halv 11 så käckade jag en macka och drack lite jucie. sen borstade     

nu ska jag dra för nu börjar min lektion. puss.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0