lite blandat

hej bloggen! idag har jag blivit förkyld igen=(. men jag har tagit de lungt och liggat på min studsmatta och solat.  jag hoppas jag blir brun. jag har börjat läsa en nya bok på engelska den är skit bra. den heter pirats och handlar om tjej vars färeldrar är pirater, men hennes mamma dog när hon föddes. jag rekomenderar alla att läsa den. idag var min mamma på stan och jag fick massa nya kläder bl.a fick jag en vit top med skit cool rygg. sen fick jag också en zip tröja, en skit cool t-shirt med tryck och linen med inerbehå. sedan har jag hittat en jätte söt klänning på hotrod vodoo. de har skit söt klänningar. den som jag vill ha ser ut så här:574327-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0