lärana på vår cp skola!

hej bloggen! jag ska berätta om berga skolans kassa lärare! ja, vi kan börja med Inga! hon e vår so lärare och pms dynget runt. hon  får ryck för minsta lilla fel man gör t.ex när jag var på flum humör och började as garva åt en teknad bild i so boken. Inga börjar skrika: de här e inte roligt, man skrattar inte åt sån här! sen sa hon en annan gång sa hon att jag hade IG i so , men du kommer klara son någon gång! men snälla sånt vilja jag inte vet! den kärringen borde gå i pension, hon är ju fan 60!

nu ska jag berätta om bergas blåsta mattelärare och kemilärare lillian! jag ska ha ett kemi prov, jag frågr om jag får sitta utanför. de får jag! jag fuskar en del. men nu till slutet av lektionen kommer hon ut och säger att jag ska lämmna in provet, jag har inte hunnit klart, hon går igenom provet med mej! sen frågar hon om jag vill fortsätta med provetnästa lektion. jaag säger att jag vill ha exat det här provet och pekar på mitt prov. då säger lillan de ska vi nog ordna och går lenedes där ifrån. ah juste jag glömmde de berätta de roligaste. jag snackar i telefon med en kompis och lillan kommer ut. pratar du telefon frågar hon. nej svarar jag. jo, de gör du säger lillan. min kompis säger lägg på och jag gör de. sen står lillan och kollar på mej med stora undrarnde ögon. jag säger att det är min mamma som ringde, de hade hänt en sak sa jag. jaha, okej sa lillian och såg föstånde ut! hahaha va blåst man kan var. 
 
jag bloggar mer senare. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0