de är äntligen sommar =)

hej bloggen! idag har de varit sol och varmt viket jag tycker är jätte skönt. Tills vår dumma idrotts lärare kjell förstör min dag! jag går på gympan och är med på bränbollen, sedan känner jag att mitt knä håller att paja och inte kan vara med,men när jag säger de till kjell blir han bara sur och säger jaha, okejdå! jag hatar kjell alltid är det mej och min kompis linnea som är han hat objekt. men när de som aldrig kommer på gympan kommer så e han så gullig och snäll mot dem! han e dum i huvdet.

efter skolan åkte jag ner på stan med vickan. vi går till donken och köper glass. jag köper sunday solero och hon någon ny brownie och choklad glass. sedan går vi till bryggan och plugga so. för vi har ju so prov imorgon =s. jag kommer fejda på de! men Inga har ju sagt att jag inte kan få mer en IG, för att jag gör inte de jag ska. jag har lämmnat in allt man ska lämmna in och jobbar på lektionerna, sedan har jag klarat 1 prov. men ett G kan jag inte få säger hon. hon e fan galen!  de ska bli skönt och sluta på berga! de är ju bara 2 och en halv vecka kvar =D. jag ska börja på ekebygymnaiset och gå resturang. de kommer bli nice.
nu måste jag gå. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 20:01:36
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0