Solen lyser och himlen är blå!

Hej bloggen och alla läsare!  Jag bloggade inte i går, men det var mycket att gör heltenklt, så jag hann inte.
Idag ska jag ha projektredovisning =) de ska bli skönt att ha de gjort.  Jag börjar vid 1 fett skönt, men jag ska till skloan halv 12 för att finslipa projektredovisningen =P.  Sen efter skolan ska jag hem och kanske plugga. Jag längtar till torsdag kväll då fina Isabelle komer hit =D de ska bli skit kul!
tycker ni att jag ska köpa ett par student skor eller ska jag köpa ett par skor som man ska ha på studenten och ett par till balen? (A) jag kan inte bestämma mig.
Kan blogga och lägga upp bilder på skorna senare, nu ska jag fixa mig inför skolan.  puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0