Sjuk =(

Hej på er!
Jag har blivit tok förskyld och jag tror att jag har feber.  Det är ju typiskt att jag ska bli sjuk nu, när jag har prov i bartenik imorrn. Jag kommer få IG inte bara för att jag är sjuk utanför att det är så himla mycket vi ska få in i skallen på den tortiska delen och sen ska vi stå i en bar och sälja drinkar, med högt tempo samtidigt som gästerna kommer komma fram och ställa massa frågor som man ska kunna svara rätt på. Jag är ju sån som vill ha de struktureart och puls, Men jag har en känsla av att det kommer bli kaos imorrn!  Trots att vi har förbrett massa inför imorrn.
Men nu ska jag sätta mig och plugga så kanske jag kan svar på någon fråga xP puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0