Bad News

hej hopp!
Idag har det varit riktigt höst väder här och jag har tyvärr inga bra nyheter att dela med mig av. Alfred har varit jätte sjuk de senast veckorna, så vi har bestämt att avliva honom Imorgon.  så Idag har han blivit riktigt bort skämd. Han har gjort mycket gott  och spridit glädje åt många!  Så idag har vi tagit massa bilder på älskingspuffen.  Jaah, han har fått många namn genom åren bl.a  kampfred, knäfred mm. kärt barn har många namn som man brukar säga, men i det här fallet blir det väl Kärt hund har många namn! Jag kommer sakna honom så mycket, de kommer bli tomt här!
NU kan jag inte blogga mer för nu fylls min ögon med tårar!   Bloggar kanske mer imorgon om jag har lust. puss på er och hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0