Min dag =)

hej hopp!
Nu är det halv tid i basketen så jag passar på att blogga lite.  Det  Kroatien- Serbien som spelar om ni undrar.  Idag har jag haft matkunskap och vi gjorde massa olika soppor bl.a  fransk lök soppa och jordnätssocks soppa =) sen gjorde vi också grönsaks muffins och ostkrutonger typ efter det,  dessert som var en sorts äppel paj med vanilj-sås till.  Efter skolan gick jag ner på stan och titta lite speciellt efter ett par serveringsbyxor och serveringsskor. Jag hittade ett par jätte fina serveringsbyxor, men tyvärr hitta jag inga skor. vilket jag måste göra innan torsdag för då är det servering! en jag får väl helt enkelt leta upp ett par svarta skor i min garderob =P där kan jag säkert hitta nåt. Jag har ju typ 32 par så de borde ju finnas minst ett par svarta i garderoben iallafall. hur många skor har ni då?
nu ska ja fortsätta kolla på basket. ha de kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0