söndag den 4 september 2009

Tjoo bloggen och alla läsare!

Idag vakna jag vid halv 12 och  gick upp och laga mej stekt falukrov och sen värmde jag bönor  i tomatsås och gick upp till tv:n: där jag kolla på simpsons och efter de råkade jag slå över till espn america och där var det en gammal basket match med USa( med Jordan; pippen, magic jonhsson) mot croatien tror jag dde va, sen ringde min kusin albin och vi drog i väg och klättra på tak på håsta holmen. de tog tid inan jag vågade klättra upp, men jag lyckades tillslut=) Jag dansade lite  också hihi.


men nu ska jag dra och käka bullar. har ni käkat några bullar i dag då? de ju kanel bullens dag idag=)

puss  på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0