Det är inte roligt!

Hej bloggen och alla läsare.

Idag har jag haft en okej dag fram till att jag skulle ut och hämta en sak i mitt skåp. Min mobil ligger kvar på bänken, för att jag tänker att det här kommer gå snabbt så ingenting kommer hända. Men då är det två tjejer som gömer min mobil. Jag fick ju panik och trodde att den blivit snodd. Men det hade ju inte , jag tycker inte det var kul på något sätt. Tjejerna som gömde mobilen tyckte det var jätte kul. tillslut när jag letat ett tag så gick en kille i min klass och hämta den åt mej, för han visste var den låg. det var väldigt snällt av honom. Om han inte hade gjort det så hade jag nog varit utan mobil nu:S Jag förstår inte att man kan tycka nåt sånt är roligt!  förstår ni läsare det?

Nu ska ja dra ner på stan och träffa Lizzy:) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl inget att bli ledsen över.. skämt får man tåla

2009-03-26 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0